1. oktober 2008

PS!

Ja, eg har fått eit par telepatiske kommentarar og skal gje svaret til dåke alle.

Jostein mener eg alltid er så voldsom å legge ut når eg kjem i kontrollar, og eg klarte ikkje å halde meg fri denne gongen heller. Så historia om vår fortid i Touba med rebellane som har husa våre alt alt vi mista gjekk nokre gonger. Trur det var med å sikra meg mot å måtte betale toll for all bagasjen. Bilen var jo full må vete og absolutt interessant som mjølkeku for litt pengar.

Og til Terje, det gjekk med:
  • To cola boksar
  • To Orangina
  • 100 g sjokolade
  • 120 g potetgull
  • Og ikkje minst tre skjever grovt heimebakt brød (slå den Terje, bra til meg å vere)
Det gjekk også med, men ikkje ete av meg:
  • To høner
  • To fuglar
  • Eit ukjent antal innsekt

Ingen kommentarer: