2. juli 2007

Stadig på kurs

Denne gangen var det jeg, Irene, som vart invitert til å være med på kurs. 2 dager i slutten av juni var jeg på Gå Ut Senteret, Hurdal, sammen med nye ettåringer/miljøarbeidere og lærere til skoler i utlandet for flere misjonsorganisasjoner. NLM og NMS var i flertal. Det ble både faglig og åndelig påfyll disse dagene og jeg ble flere bekjentskap rikere.

Særlig kjekt var det å bli kjent med Espen Kvamme som skal være ettåring i Mali (for NLM) og som reiser ut sammen med oss. Det var også kjekt å treffe Håvard og Ane som skal være ettåringer for NMS i Sevare og Douenza, en dagsreise nord øst for oss.

(noen av deltakerne)

Vi som var samlet på Gå Ut Senteret disse dagene skal ut til oppgaver i minst ti ulike land.

Irene

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå Ut Senteret er kjekt! Et av mine beste år var det året jeg gikk på STK der...