16. juli 2007

Tøffeste gutt i Kvås


Ja, han bor her hos oss!
Etter å ha vært tvunget til å være våken i hele natt, har Håvard i dag tatt både EEG, EKG og MR på sykehuset i Kristiansand.

Dersom du lurer på om det ikke er travelt å reise fram og tilbake til sykehuset midt i pakking og "ferie", så kan jeg stadfeste at det er både travelt og vanvittig frustrerendes og dessuten uforståelig. Krefter som vi skulle ha brukt på pakking og avskjed med familie og venner, har den siste tiden blitt brukt opp på helt andre ting. Å skulle pakke ned et hjem for å dra til Mali samtidig som spørsmåla tårner seg opp omkring ett av barnas helse, det ER vanskelig.

Dersom du som leser dette, ber, så er jeg så frimodig i dag at jeg ber deg om å be for situasjonen vår og for Håvards helse. Heldigvis blir det hele fulgt nøye opp fra sykehusets side, men siste kontroll er satt til siste uke i Norge. Da hos overlegen på barneklinikken og rådgivende misjonslege for Vest-Afrika feltet (en og samme person). Men det var det å leve i denne usikkerheten i mellomtiden....

"La meg dra omsorg for mine barn, mine henders verk", sier Herren. Be om at jeg får leve i den freden både når det gjelder Håvard og oss andre i denne tiden.

Irene

1 kommentar:

Fru Bjørnstad sa...

Skjønner at dere har mye å tenke på for tiden. Er med dere i tanker og bønner. Hilsen Marit og Per-Olav