1. februar 2008

Ikke alle dager er like.......

står det i ein song. Vidare: "Alle ei på glede er rike. Ikke hver en dag nyter sjelen samme ro". I dag var ein slik dag..... Kunne vist like godt montert svingdør på kontoret. No er klokka passert 18.30 for lenge sidan og snart kan eg få begynne på det eg hadde håpt å få gjere i dag :-(

Det er utfordrande å berre skulle ordne praktiske ting når ein står i ein åndeleg kamp. Og så blir det så lett feil fokus. Eg fekk med meg eit uttrykk då eg gjekk på folkehøgskule i den tidlege ungdommen: "Kvifor henge seg opp i bagatellar så lenge det finst tre?" Songen eg starta med fortset "
Men hver en dag jeg kan på Jesus tro. Halleluja. halleluja." I dag har eg bruk for å synge halleluja, men får det ikkje til når eg ser på det eg har gjort, men så er det då også feil fokus. Kanskje ei dårleg kopling, men Jesus hang på treet, så då treng ikkje eg fokusere på alle desse detaljane. Eg er i Herrens hand og skal få synge Halleluja pga det han har gjort og ikkje detaljane mine.............

Sorgen og gleden de vandrer til hope,
lykke og ulykke ganger på rad.
Medgang og motgang hverandre tilrope,
solskinn og skyer de følges og ad.
Jorderiks gull er prektig muld,
himlen er ene av salighet full.

Alle ting har sin foranderlig lykke,
alle kan finne en sorg i sin barm.
Ofte er bryst under dyrebart smykke,
fulle av sorger og hemmelig harm.
Alle har sitt, stort eller litt,
Himlen alene for sorgen er kvitt.

Ingen kommentarer: