9. desember 2007

9 ÅR!!!

Nå har jeg hatt nedtelling i mange dager, og endelig har det blitt 9. desember. Kult å bli 9 år den 9. Men jeg var ikke født i 1999 som alle trodde jeg skulle bli. Jeg lurte alle med å komme noen uker for tidlig, så alle fikk det travelt med å kjøpe enda en julegave da de trodde de var ferdig:) I går hadde jeg selskap med vennene mine fra skolen. Vi hadde det gøy, både i bassenget, med sprettertkonkurranse, bordtennis, film, god mat og mye annet. Jeg har fått mange fine gaver, til og med baseballhanske flybåren til meg fra Amerika. Det var supert, for jeg spiller baseball hver tirsdag.

I dag skal jeg feire dagen med misjonær-storfamilien. Jeg ville feire dagen min på Hotell Salam, der de har et stort badebasseng. Mamma trodde ingen ville komme nå når det er så kaldt, men der tok hun skammelig feil, for nesten alle sa ja. Vi skal ta med vafler og kake, men det blir dessverre ikke jordbærkake i år:( Kanskje blir det noen runder tennis også. Jeg gleder meg!! Ha en fin søndag den 9. desember!!

Hilsen Håvard

Ps Takk for en flott seiltur i sommer, morfar! Nå er det bare ti dager til du kommer på besøk. Jeg skal spare litt kake til deg;)

2 kommentarer:

Jon Ivar sa...

Kjære Håvard!
Gratulerer med 9-årsdagen! Du er en omsorgsfull storebror og en smart lillebror og en god gutt! Vi er kjempeglad i deg!! Ha en fin bursdagsfeiring i Bamako i dag. Du var heldig og fikk sol på bursdagen din :)
Klem fra mamma og pappa

Unknown sa...

Kjære Håvard!
Gratulere så masse med dagen. Kjekt å høyre at du har det bra.
Klem frå
tante Inger Anne,onkel Audun,Helene og Andreas